Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Μια Trashy Life απαιτει και ενα Trashy Diary !

Τι είναι αυτός ο ενοχλητικός ήχος μέσα στο αυτί μου;
Ωχ,το ξυπνητήρι...Πρέπει να πάω στην δουλεία....πίνω καφέ,φόραω το t-shirt,το jean(αυτό που είναι σκισμένο),make-up,eyeliner.....τα κλειδία του αυτοκινήτου και ξεκίνω για ακόμη μία φυσιολογική μέρα...
η μάλλον κάπως έτσι θα ήθελα να είχε ξεκινήσει η μερα μου....

To ξυπνητηρι δεν χτυπησε,ο γαλλικος ηταν χαλια,μεσα στην βιασυνη μου φορεσα φορμα,δεν εβαλα make-up,ουτε eyeliner....και για ακομη μια φορα αργησα να παω στην δουλεια  45 λεπτα....ευτυχως που το αφεντικο μου δειχνει κατανοηση....μονο το αφεντικο μου μιας και ο νεος συναδελφος Μ. ξεκινησε, με το που πατησα το ποδι μου στην εταιρια, να μου περιγραφει πως απατησε την φρεσκοπαντρεμενη συζηγο του με μια 40 χρονια μεγαλυτερη του.....και σαν να μην εφτανε αυτο, μου περιεγραφε λεπτομερως τα σαδομαζοχιστικα τους παιχνιδια.....πρωι,πρωι ουτε καν ειχα πιει RedBull και ακουγα τα βιτσια του καινουργιου μου συναδελφου.....

στην πορεια ενα τηλεφωνημα ηρθε να μου αλλαξει την μερα......για την ακριβεια 2 τηλεφωνηματα.....ενα απο την φιλη μου Λ. η οποια με ενημερωσε για την ψυχολογικη της κατασταση(λες και εχω ταμπελα στο κουτελο που λεει "ψυχολογος") και το 2ο το οποιο ερχονταν απο εναν φωτογραφο......περιεργο πιστευω σας ακουγεται μα οφειλω να ομολογησω εξισου περιεργο μου φανηκε και εμενα....ηθελε, λεει, να περασω απο το studio του μετα την δουλεια και να παριστανω το μοντελο....το παριστανω ειναι το ρημα το οποιο αρμοζει μιας και μονο μοντελο δεν ειμαι(οσο και αν με θεωρουσε ο φωτογραφος).....ετσι, λοιπον βρεθηκα στις 5:30 στο studio ενος ξενου να φωτογραφιζομαι με καθε λογης ρουχα....εκει συναντησα τον ****(εδω δεν βαζω ουτε αρχικο)....τον πρωτοσυναντησα ηθελα να πω.....και σαν να μου φανηκαν ολα πιο ωραια....και συνεχισαν να μου φαινονταν ωραια και στο κρεβατι του οπου κατεληξα να περασω την νυχτα...


2 σχόλια: